Wegańske "pamiątki" z Berlina

Berlin----> słyszałam w większości tylko ochy i achy, dlatego w sumie nie mogłam się doczekać, aby odwiedzić to miasto, zawsze było na mojej liście ''do zobaczenia". Kurczę, dla mnie po prostu bajka- ilość sklepów, wegańskich knajpek czy restauracji- do wyboru, do koloru. Jak zawsze odwiedziłam  moją ulubioną drogerię DM-- uwielbiam ich asortyment- kosmetyki są tanie, większość jest wegańska  oraz mają dużą ilość produktów żywnościowych ( batony, muesli, kremy orzechowe itp). Najbardziej byłam podekscytowana, by odwiedzić sklep Veganz- mega ilość przeróżnych produktów roślinnych, ich własne wyroby ( słodycze, kiełbaski, wędliny, sery), nie wiedziałam na co patrzeć :). Chciałabym zabrać ze sobą wszystko, niestety bagaż był zbyt mały. :) Odwiedziłam również słynną pączkarnię Brammibal's Donuts- bardzo dobre, aczkolwiek w Anglii jadłam jeszcze lepsze wyroby, jeśli będziecie kiedyś w Leeds w UK to polecam Wam Temple Coffee & Donuts.

Poniżej przedstawiam moje "pamiątki" z Berlina :)


Od lewej z góry:

Kuhbonbon- wegańska, karmelowa krówka, w środku osobno pakowane cukierki(Veganz)

Velle Vegan- wegańska mleczna czekolada zakupiona w sklepie spożywczym (Rewe)

Koawach Bio Kakao & Guarana (Karamell & Meersalt)- takie połączenie kakao z guaraną o smaku karmelowym, odmienne od innych produktów, które już kiedyś próbowałam (Veganz)

Veganz  Choc Bar-Hazelnut- batonik z nadzieniem orzechowym z całymi orzechami laskowymi (Veganz)

Veganz Waffelschnitte Haselnuss- batonik w stylu popularnego Knoppersa, już zjedzony :) smak na plus (Veganz)

Lini's Bites Salted Peanut Caramel- batonik kupiony w Veganz, czeka w kolejce do wypróbowania

Veganz Edelmarzipan Riegel Walnuss- kolejna słodkość tym razem z nedzieniem migdałowo-orzechowym

NU+CAO- baton z nadzieniem z orzechów makadamia z nasionami chia (Veganz)

Veganz Choc Bar-Caramel- baton z karmelowymi chrupkami oraz migdałami w środku (Veganz)



Od lewej z góry:

Tofu Berlin- połączenie tofu z cebulką i przyprawami w postaci kulek- były ok, zbyt mało przyprawione (Alnatura)

Green Heart Eifrei Salat- wegańska pasta bezjajeczna - jestem bardzo ciekawa jej smaku (sklep Alnatura)

EnerBio Tofu Mandel-Nuss- tofu z kawałkami migdałów (Rossmann)

Tofu Natur- naturalne tofu, kupione w drogerii DM

Mozzarisella- wegańska mozarella, bez soi, jeszcze nigdy jej nie próbowałam, ale jestem bardzo ciekawa jej smaku (sklep bio)

Made with Luve- wegański serek do smarowania np. na kanapki, z dodatkiem ziół oraz szczypiorku, co najlepsze zrobiony jest częściowo  łupinu- pierwszy raz spotykam się z takim produktem (sklep bio)

Bedda Schnittlauch- wegański serek a la roladka, obtoczona w szczypiorze- próbowałam-bardzo dobre :) (Alnatura)




Od lewej z góry:

Alverde Deo Creme- antyperspirant w kremie, o zapachu bergamotki i mięty (drogeria DM)

Alterra Triple Vitamin Booster- wygładzająco-wzmacniający booster do twarzy z witaminami C,E i F (Rossmann)

Nature Box mit Avocado- mydło do mycia ciała z olejkeim z awokado, bez parabenów, wegańska formuła- zastępuje płyn do mycia ciała lub żel pod prysznic (DM)

Alterra Banana Powder- sypki puder do twarzy z ekstraktem z bio-banana (Rossmann)

Alverde  BB Cream- lekki podkład, ma średnie krycie, bardziej nadaje kolorytu cerze, ale nie "zakrywa" dobrze np. wyprysków (DM)

Alverde Intensiv Handcreme- krem do suchych dłoni, z olejkiem z granatów oraz masłem karite/ bardzo dobry na zimową porę (DM)

Pure 97- krem do włosów zniszczonych z lawendą oraz balsamem sosnowym, wegański, bez silikonu (Rossmann)

Lavera Zahncreme- pasta do zębów, bez fluoru, z dodatkiem Bio- Echinacea i wapniem (Rossmann)

Terra Naturi Deo Balsam- antyperspirant w kulce z olejkiem jojoba oraz magnolią (Muller)

Isana Botanical Konzentrat- 2 ampułki z formułą z nasion chia, gliceryną, magnezem oraz cynkiem a kolejne 3 ampułki z wyciągiem z jarmużu (Rossmann)

Isana Tuchmaske- maska odswieżająca ( do okolic oczu) (Rossmann)

Isana Tuchmaske Shine Effect- maska w płachcie intensywnie nawilżająca (Rossmann)

Yeauty Eye Pad Mask- nawilżające płatki pod oczy z aloesem, i witaminą E (Rossmann)

Komentarze

Prześlij komentarz